1. jun. 2013

NORT - Vi er i gang!

Første etape på NORT er overstået og jeg er egentlig fin tilfreds. Jeg tager de samme vejvalg, som Daniel Hubmann, der bliver toer, så teknisk gik det meget tilfredsstillende. Det var en udfordrende og virkelig fed sprint, så det var en rigtig god oplevelse. Men fysisk ramte jeg slet ikke dagen. Jeg var ikke træt som sådan, men jeg ramte aldrig rigtig det røde felt. Jeg følte, at der var et gear, jeg ikke kunne gå op i. Jeg ved, det er der et sted, det kunne jeg se til Tiomila. Men vi lader det positive sejre, så det var fedt, at jeg kunne udføre en teknisk sprint tilfredsstillende. Og der er stadig to sprinter til at vise kvaliteterne frem på. I morgen står den på mellemdistance i norsk terræn. Ikke min stærke side, men det skal nok blive sjovt. Og humøret er højt på holdet efter en tredje- og sjetteplads på dame og herresiden til Danmark i dag. Imponerende og fedt. De danske herrer blander sig for alvor!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar