7. jul. 2013

VM i morgen


Så går det løs i morgen. For 8 år siden løb jeg mit første orienteringsløb,  i morgen har jeg debut til VM. Jeg er så forberedt, som jeg kan være både fysisk, mentalt og teknisk. Jeg starter ud 10:02 (9:02 dansk tid) på de 3,7 km med 21 poster. Jeg glæder mig nu for alvor, for nu skal vi endelig i gang. Endelig i gang med det, jeg har forberedt mig mod i et år.
Hvad venter? Kvalifikationen går i et feriehus område med spredte hække og træer samt et fladt og hurtigt skovområde i den nordlige del. Taktikken er sikker orientering og så høj fart.
Finalen bliver start på et stadion tætpakket med tilskuere, hvorefter vi starter ud i et skovområde med nogle gode bakker. Den nordlige del består af et byområde hvor hegn og passager skal findes. Desuden forventer vi, at arrangørerne her sætter deres egne hegn op for at gøre området mere interessant. Men det har vi trænet med på de sidste par sprinter, så det overrasker ikke. Og så afslutter vi nok med skoven igen. Taktikken er igen vælger et vejvalg og så ud med det hele fysisk. Kvalifikationen afgør starttiden, men første start for herrerne er lige i aftensmaden kl. 19.21 (18.21 dansk).

Jeg er desuden kommet på twitter, så følg mig der: https://twitter.com/Turboesen
Desuden er Danmark udrustet med det bedste og største medieteam i år. Følg deres produktioner her:

- Fuld gas!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar