14. maj 2012

Godkendt debut


Mit mål på EM kval i dag, var at gå til finalen. Det gjorde jeg ikke, men jeg synes ikke min præstation var dårlig. Teknisk udførte jeg faktisk et fornuftig løb uden bom, som sådan. Jeg får dårlige udløb fra tre poster i samme område. Enten er jeg ikke så skarp på kompasset eller så har jeg brugt andre linjer som medianer. I stedet var jeg lidt presset på det fysiske mod slutningen: Ved post 6 er jeg stadig i A-finalen, men så begynder det at gå op ad, og jeg kravler ned i b-finalen. Jeg taber mere og mere jo længere hen på banen, jeg kommer og kan især mærke trætheden på vej op ad bakken til sidsteposten.
Men som sagt synes jeg egentlig jeg gjorde en fin debut. Kampen var hård, og en margin på kun 2 min til a-finalen er tough challenge. Og jeg skal lige blive lidt bedre for kun at tabe under 2 min til Thierry Giorgiou og co. Men på onsdag går det løs igen med sprint kvalifikationen og her kan jeg igen gøre det godt. Målet er stadig at nå a-finalen..

Herunder bane med vejvalg taget fra telefonen:
 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar